CAMPANYA ESTIU

PREPARA LES VACANCES AMB LA TEVA MASCOTA

A Dispensari Veterinari del Vallès t'ajudem a preparar l'estiu amb tot el que el teu animal de companyia necessita. Aprofita la nostra campanya promocional per planificar les vacances amb la teva mascota.

Prepara el viatge amb la teva mascota aquest estiu:

Prevenció Leishmània
Per aquells que heu que renovar el collar o encara no heu fet el tractament preventiu:
- Test Leishmània
- Collar o pack 3 pipetes
- Vacuna o Xarop

Paràsits
Als mesos de més calor no oblidis protegir la teva mascota dels paràsits, sobretot si viatges a zones humides:
- Externs (collar o pack 3 pipetes)
- Interns (pastilles)

Identificació
El risc de pèrdua o robatori de mascotes augmenta a l'estiu. Has de tenir a punt:
- Placa per una identificació ràpida
- Microxip
- Passaport si viatges fora del país

Vacunacions

- Ràbia
- Heptavalent

Recomanacions per viatjar amb mascota

L'estació més calorosa de l'any ens convida a gaudir a l'aire lliure, però hem d'extremar les precaucions davant les altes temperatures. No oblidis que el risc que la teva mascota contregui infeccions causades per paràsits augmenta, especialment en zones humides. Preveu el teu animal de companyia de puces i paparres, i tingues especial precaució amb la leishmània, una malaltia que fins i tot podria causar-li la mort.

Si viatges amb la teva mascota no oblidis portar la seva cartilla sanitària amb totes les vacunes al dia. Recorda que en altres comunitats autònomes, fora de Catalunya, la teva mascota ha d'estar obligatòriament vacunada contra la ràbia i l'heptavalent. I si planeges viatjar a algun país fora d'Espanya recorda que haurà de portar passaport europeu. A més, a l'estiu hi ha més risc de pèrdua o robatori d'animals de companyia i és important que el teu gos o gat estigui degudament identificat amb placa i microxip si ja és major de 3 mesos.

Cura especial del teu gos a l'estiu

Els gossos i els gats són més sensibles a la calor que les persones. És convenient seguir una sèrie de pautes per tenir cura de la salut de la teva mascota. Proporcioneu llocs amb ombra i assegura't que estigui degudament hidratat per prevenir els cops de calor que, en els casos més seriosos, podrien posar en risc la seva vida. Recorda que els principals símptomes són la pèrdua de consciència, el panteix excessiu, la boca seca i signes de debilitat.

No deixis a la teva mascota tancada al cotxe o en llocs poc ventilats i tracta d'evitar les hores més caloroses per fer una passejada. A més, has de prestar especial atenció als seus canvis alimentaris i procurar donar-li menys menjar durant aquests mesos de calor.

Garantir el benestar del teu gos és a les teves mans, també a l'estiu

A Dispensari Veterinari del Vallès t'oferim tots els serveis veterinaris necessaris perquè puguis gaudir de l'estiu amb la teva mascota sense contratemps.

Posa't en contacte amb nosaltres. T'ajudem perquè tu i la teva mascota gaudiu de les vacances.

> CONTACTA <

CONSULTA ELS NOSTRES HORARIS D'ESTIU